עוצמה לישראל

הייתי בכנס הראשי של פעילי הימין של מטה הבחירות של מיכאל בן ארי, לא הזכירו שם אפילו פעם אחת תרסיס HCG הם אפילו לא דיברו לכיוון של ספריי דיאטה.

האמת עצמה לישראל שזה השם של המפלגה החדשה שהוא ואריה אלדד הקימו, זה שם באמת עצמתי ומתאים להיות מפלגת שלטון, והשם יעזור שהם יגיעו בבחירות הנוכחיות לפחות ארבעה מנדטים.

אני מבין אותם שהם בכלל לא רצו לדבר על כל מה שמוביל בסוף לקניית ספריי דיאטה המיוצרים בדייקנות מרבית בטבעון ביוטק.

היות ואנו כאן בעריכת האתר עובדים כעת במרץ רב ושעות נוספות מידי ערב למשך כל הלילה נכתוב כתבה שיוזכרו בה את המילים ספריי דיאטה על פי מידע רשמי וברור תוכן מקדם אתר וזו השיטה שעליה אנו עובדים ועומדים כעת עמכם הסליחה.

מידי בוקר הכתבה תמחק ותחזור אחורה כדי שלא תפריע לקניה מהנה.

לפעמים נצטרך לדחוף בכוח את המילים האלו משום שלא תמיד זה יתאים לשפה הקולחת הקלה לקריאה, לדוגמה עכשיו אם נזכיר לכם תזכורת על תרסיס HCG זה לא יהיה ממש במקום וגם לדחוף כאן ספריי דיאטה לא כל כך מתאים, אבל עושים מה שצריך ולאו דוקה מה שתואם.

את ברוך מרזל ואיתמר בן גביר מעניין שתי דברים מרכזיים, הראשון ארץ ישראל שלמה על פי מורשת תורת ישראל בלי למחוק חלילה קוצו של יוד הדבר השני עדיין לא בעניין שטותי ושלא תחשבו לרגע שהוא ירמוז לכם לכיוון של ספריי דיאטה, בקיצור העניין מספר שתיים הוא להטיס מכאן את כל המחבלים הנקראים היום פלסטינים, גם עוד הוסיפו להם תואר ממש לא מתאים להם, חפים מפשע עם ניקוד באות פה של חפים.

זה מתעדכן מידי מלחמה כל הניקודים הללו ומשתנה לפי הכריזה של השדרנים כדי שיהיה מה לחדש לכם.