דיאטה HCG תרסיס HCG - מודולר דיאט ללא הורמון ותרסיס אפטר דיאט 450 ש"ח

דיאטה HCG היא היום הדיאטה עם הכי הרבה הצלחות, עם הכי הרבה המלצות חמות, עם אחוזי הצלחה הגבוהים ביותר מבין כל הדיאטות הקימות בשוק.
אם חיפשתם דיאטה אמיתית, לא פלא שהגעתם לתוצאה דיאטה HCG, הדיאטה שבאמת מצליחה, בלי הרצאות ובלי לבזבז זמן בהליכות ובהתעמלות מוגברת.
אם בכל הדיאטות שניסיתם אמרו לכם כמה שיותר התעמלות, כמה שפחות לשבת ולא לעשות כלום, כמה שיותר לטייל, כמה שפחות לאכול, כמה שיותר לקרוא ספרים, כמה שפחות להסתובב ליד חנויות אוכל, כמה שיותר להסיח את הדעת עם סרטים ושמיעת מוזיקה, כמה שיותר כמה שפחות וכו' וכו' עד שפשוט השתגעתם משני סיבות, הראשונה מובנת מאליה והשניה כי פשוט לא ירדתם במשקל ירידה שמצדיקה כל כך הרבה מאמץ.
דיאטה HCG לא דורשת מכם את כל סוגי העינויים האלה, עם זאת אין צורך להפסיק להתעמל או ללכת.
רק לשמור חודש על מתכונת אכילה אמנם קצת קשה, אך אם תשילו מהמשקל חמש עשרה קילו בתקופה כזאת קצרה, תגידו מיד "שווה כל מחיר".
עכשיו יש לכם הזדמנות לקנות את הערכה המוצלחת של טבעון ביוטק במחיר משתלם ביותר באתר אמין שנותן לכם שירות מעולה גם הרבה אחרי הקניה.
בערכה תקבלו את המודולר דיאט המקורי של טבעון ביוטק [תרסיס HCG הראשון בארץ והמקורי ללא הורמון], את האפטר דיאט - תרסיס חדש ומעולה לשלושת השבועות של השמירה שבהם מעלים בהדרגה את כמות האכילה בכל יום [אחרי הארבעים יום של הדיאטה עצמה], חוברת הדרכה מפורטת של היצרן ויומן מעכב למשך כל תקופת דיאטה HCG וסרט מדידה, כל זה במחיר מיוחד:
450 ש"ח בלבד כולל משלוח.
אפשרות לתרסיס מודולר דיאט בנפרד: 300 ש"ח כולל משלוח.
משלוח מהיר : 30 ש"ח.
איסוף עצמי : ירושלים, בית שמש.
אפשרות לתשלום במזומן במשלוח מהיר או באיסוף עצמי.