אפטר דיאט

דיאטה HCG השתנתה מחג הפסח בכמה פרטים, הפרט הראשון שהוא כבר לא מגיע רק עם תרסיס אחד אלא עם שני תרסיסים, הפרט השני שגם בשלושת השבועות של השמירה אחרי התקופה של השמירה החזקה כבר לא קשה כמו פעם, אלא יש פתרון.
היא היום נקראת מהדיאטות הקלות בזכות מה שאמרנו קודם, בזכות תרסיס חדש ששמו אפטר דיאט, תרסיס זה אמור לעשות לכם הקלה בזמן השמירה, מה שמיד היה הבעיה הרצינית בדיאטה זו.
בשונה מדיאטת הודיה שהיא מגיעה בתרסיס וכמוסות, זאת מגיעה רק עם תרסיסים, כך שלאלה שקשה להם לבלוע קפסולות יש רעיון מוצלח ביותר.

עכשיו, כשמתחילים לספר לכם ספורים על הורמון, תענו שזה ספורים שלא היו אף פעם, למה? פשוט מאוד! משום שהאגדה הזאת שמכניסים הורמון בתרסיס בסיסה בהשמצות של אנשים שהפריעה להם ההצלחה של הדיאטה הזו, ממילא השאלה הזאת האם יש הורמון בתרסיס, מיותרת לחלוטין.
ישנה שאלה נוספת רבים שואלים והיא, אם אוכלים כל כך קצת ממילא מרזים ואם כן מה צריך תרסיס.
התשובה פשוטה, תראו לי אדם שיכול לאכול במשך ארבעים יום עד חמש מאות קלוריות בכל יום ובל לעבור מזה אפילו פעם אחת ואפילו בלי כונה.

לכן דיאטה HCG מורכבת מתפריט מחושב על פי שיטה של ד"ר מומחה בתחום שחקר ומצא את התכנית הזאת, יחד עם התרסיס שעל פי מה שהוא מצא, התרסיס אמור להוריד את תחושת הרעב ולמתן אותה, עוד על פי שיטתו, התרסיס שורף שומנים מיותרים בגוף והופך אותם לקלוריות זמינות במקום אכילה.
חסר לכם עוד מידע כנסו לכל אתרי המדע בנושא ותמצאו מידע רב וסיפורים אמתיים על כך שאנשים ירדו גם למעלה מעשרים קילו בארבעים יום בעזרת התרסיס שאתו הם עשו אותה.

נענה על שאלה נוספת שישנם ששואלים אותה והיא, מדוע אי אפשר לעשות את הדיאטה הזאת יותר מארבעים יום, בשונה מאוד משאר הדיאטות הידועות ביותר.

התשובה לשאלה זו פשוטה יותר מהתשובה שאלה הקודמת, אלף, אי אפשר ואסור להשוות את זו לשאר דיאטות בשום אופן, בית, משום שהתרסיס לא משפיע יותר מארבעים יום, מה שלא כך בשאר הדיאטות שאין כלל תרסיס או שיש וזה ממשיך להשפיע או לא להשפיע גם יותר מזמן כל שהוא ואפילו בכל זמן.