ספריי דיאטה

נרשמת ירידה כל שהיא במכירת כל הדיאטות וגם ספריי דיאטה HCG רושם בחשבונותיו את הירידה הזאת, אם כי הוא עדיין נמכר בכמות הגדולה ביותר מבין כולם.

נשאלתי בשיחה טלפונית שגרתית האם זה גורם לאותה מחלה שעדיף תמיד לא לנקוט את שמה בכתב או בפה.
השבתי כי אילו שטויות והבלים, רק שעדיף לא להשתמש בו באם יש או היתה המחלה אצל אותו אדם שמעוניין לרכוש אותו.

אתם לא מאמינים? בואו ונשים אתכם בפינה.
משרד הבריאות לא יאשר דבר כזה בחיים!
מזמן היה נאסר לסחור בכל מה שקשור למוצר!
אין סיכוי שלא היו מדברים על זה בתשקורת!
למה נראה לכם שאדם אחד יעשה דבר כזה???

תפסיקו להיות נאיבים, כאן זה לא ג'ונגל אפריקאי טיפוסי.
ספריי דיאטה HCG עבר מכשולות ורגליים רבים על ידי מתחרים שהוא הפריע להם מאוד, כמו כן לא היתה לו אהדה תקשורתית אלא ההיפך מכך ומאותה סיבה, שזה מוצר מצליח בלי שום חסרונות למעט את זה שהוא לא מתאים לכל אחד.

שר האוצר נותן כל מיני מענקים למפעלים שונים שנקלעים למשברים והציבור שותק כדג במים, למשל הוא נתן מענק לביטוח לאומי, לחברת החשמל ועוד, תבינו, הכל בסופו של דבר משולם על ידי משלם המיסים האומלל.

אחר כך הוא יגיד שהחרדים הם אילו שגורמים לגרעון, בסך הכל הוא זה שמחלק בשקט מענקים או הרבה יותר נכון ג'ובים לחבר'ה.

לדוגמא אגד, שהיא החברה שהכי מרויחה מהציבור החרדי ביחס לכל החברות בישראל, התחילה לזלזל לאחרונה בציבור החרדי כביכול הם גנבים והם לא משלמים עבור נסיעתם, יצוין שאגד וסופר בוס לאחרונה מתנכלים לילדים חרדים שנוסעים באוטובוס בטענה שאסור לשלם עם כרטיס רב קו לשני אנשים יחד והם גובים בכוח תשלום נוסף עבור נסיעות ששולמו טבין ותקילין.

בושה וחרפה!
בעיר בית שמש לא מתכוננים לעבור לסדר היום הרגיל על כל הבעיות האחרונות עם אגד ומתכוננים לפעול ביד קשה נגדם ובמקרה הצורך באלימות אישית נגד נהגים ספציפיים שיתעללו בנוסעים.

ספריי דיאטה HCG לא קשור כלל לכל הפוליטיקה הזאת, אך אין לנו מה לכתוב כדי לקדם את האתר ולכם אנו מביאים נושאים שונים כדי למלאות כתבות.