הפירסום בהמודיע נגד ספריי HCG

כן כן, שוב דיאטה HCG נמצאת על המדפים כמו לפני שנה ולפני שנתיים, היא לא מסכימה להוריד פרופיל ולרדת מהמדפים בחנויות ובאתרי דיאטות נבחרים.
נשאלת השאלה מדוע???

למה דוקא היא נשארת בשוק ולא מתחלפת באחרת אחרי חצי שנה?
איך זה שכולם עדיין מחפשים אותה ולא מתפשרים על משהו חדיש יותר?
האם אין דיאטה אחרת שטובה ממנה או לפחות כמוה, עד כדי כך שלא מותרים עליה למרות המחיר הגבוה בהרבה מכל הדיאטות החדשניות יותר?

יש לנו תשובה אחת ויחידה לכל השאלות האלה שתספק אתכם די והותר.

אין ולא היה וכנראה ליצרני הדיאטות גם לא יהיה כל כך מהר, מוצר שיצליח כל כך כמו תרסיס HCG, לא רק שהוא באמת יעיל, לא רק שהוא לא מביא תופעות לואי משום סוג, לא רק שהוא טבעי לחלוטין, לא רק שהוא המוצר היחיד בארץ שעבר כל הרבה בדיקות ממשרד הבריאות ועד מעבדות פרטיות בינלאומיות ואושר על ידם ב100%, אלא שהוא מפעים ביכולותיו כדבר וכפיתרון יחיד להוריד מסות שומניים מיותרים מגוף אדם ולאו דוקא, במהירות מיוחדת ובריאות מושלמת.

דבר כזה יש רק אחד!
כן, רק אחד!!!

ראיתם בחוברת הבית שלנו כתבה נגד ספריי זה?
ובכן.
אותה עורכת של הכתבה התינוקית הזאת, היא "יועצת תזונה" שבעצם יש לה קליניקה להמלצות על מוצרים צמחיים ועריכת תפריט לדיאטה פרטנית לכל אחד ואחד, כעת מובן מאוד מה מפריע לה דיאטה HCG, פשוט ברגע שיש דבר שלא מצריך שום "עריכת תפריט לדיאטה, מיוחדת לכל אחד" זה יכול לגרום לה לסגור את הקלינקה הרמטית לצמיתות.
היא ניצלה את הבמה שיש לה בעיתון המודיע כדי לתקוף - אגב לא משהו עם טעם - את הדיאטה המצליחה שלנו.

כמו כן בעיתונים השונים היותר כלליים פורסמו תקיפות ישירות על המוצר עם אזהרות משונות שהוא גורם לדברים מאוד שליליים, אתם בטח מבינים כעת גם את הסיבה שהם בחרו לתקוף, אם לא הבנתם נסביר לכם באריכות:
הכל כסף!!! ואם יש עוד משהו, זה עוד קצת כסף!