תרסיס מודולר דיאט HCG

דיאטה HCD - דיאטת התרסיס, פותחה לפני כעשור על ידי מדען בשם סימונס, הוא ניסה את המוצר ואת תהליך הדיאטה שסידר בניסיון מעבדתי במשך תקופה כדי להוכיח את יעילות התרסיס והתהליך בן הארבעים יום.

פורמולת התרסיס שהרכיב, התבסס על הורמון הריון HCG, לכן כשנה לאחר שהתרסיס נמכר בשוק הפתוח, הוא נאסר על ידי משרד הבריאות באמריקה ולאחר מכן במקומות נוספים וכן בישראל.

כיום תרסיס HCG - מודולר דיאט מיוצר במספר מפעלים בארץ כמו טבעון ביוטק, רמז, מעבדות צמחי מרפא ועוד, כשאצל כל היצרנים אין רכיב כל שהוא מההורמון ,אלא הם מיוצרים על בסיס אצות ים שעל פי המדע יכולים להוות תחליף להורמון בפעילות הדיאטטית שלהם.

טבעון ביוטק הראשונה שייצרה את התרסיס על פי דרישות משרד הבריאות בארץ והתמקמה במקום הראשון בהצלחות הרוכשים לרדת במשקל בעזרת דיאטה זו.

בתחילה צורף לתרסיס HCG בערכה מיוחדת חוברת עם תהליך דיאטה לארבעים יום, כשבכל יום ניתן לאכול עד חמש מאות קלוריות.
לאחרונה, בתביעת ענק שהגישה משרד הבריאות נגד רשת שיווק של הדיאטה, נקבע בבית המשפט כי אסור למכור דיאטה עם המלצה לאכול פחות מאלף קלוריות ליום, לכן שונתה החוברת והתעדכנה עם תכנית של אלף ומאתיים קלוריות ביום.

מכיוון שכך, דיאטה HCG נהפכה לקלה יותר וזמינה יותר גם לאנשים בלי הרבה זמן מיותר, כשאין צורך לבזבז זמן להכנת מאכלים מיוחדים כדי לעמוד בתפריט מצומצם.

באתר זה נמכר התרסיס המקורי של טבעון ביוטק, עם תמיכה מלאה ומענה לכל שאלה.
ניתן להזמין באתר או בטלפון 0737441700