תרסיס HCG מזיק או לא? דיאטה HCG

עיתון ידיעות אחרונות פרסם היום כתבה שלילית נגד תרסיס HCG, הכוונה ברורה לכל מי שרוצה להבין, יש כאן מספר גופים ששמים רגליים למפעל טבעון ביוטק בכל מה שקשור למפעל, החל ממשרד הבריאות ועד כתבות חוזרות בעיתונות נגד המפעל ובפרט נגד המוצר הפופולרי שלה.

זה לא סוד שמי שהוא לא כוחני אלא חכם היודע להרכין את הראש בפני גל, הכוחניים יראו בו כמטרה מוצלחת להשים לו רגלים ולהכות בו בתקווה להפילו שלא יפריע להם בדרך.

חברות סולגר וסופהרב תקועות עם סחורה של איזה שהיא דיאטה שהם המציאו, מה שגורם לכך זה הספרי של טבעון ביוטק, סיבה מצוינת להשים רגלים למוצר הזה.

אך זה לא הכל, הפשע הגדול הוא של משרד הבריאות שבמצח נחושה לא מתביישים שם להגביל את טבעון בפרסומים, ומטילים עליהם את האחריות לכל פרסומת של משווקים או אפילו חנויות, במידה ולא יעמדו בבקשות אילו הם יחרימו מטבעון את אישור משרד הבריאות מה שיגרום אוטומטית להפסקת ייצור.

תרסיס HCG הוא מוצר שבאמת מועיל ופה בעצם הבעיה הגדולה, אם הגורמים האלה לא יזיזו את המוצר הזה מהשוק, הוא יישאר כדיאטה הטובה ביותר לעולם, מה שיגרום להם להיתקע עם הסחורה שלהם לעולם ואי יכולת להתקדם הלאה עם דיאטות חדשות.

ברור שתשאלו מדוע הם לא יכולים להוציא דיאטה וכך להזיז את המוצר תרסיס אט אט הצידה וכך להתפטר ממנו בצורה יפה ולכאורה יותר בקלות.

התשובה היא כך, כל הדיאטות שיוצאות לשוק חדשים לבקרים, הם עוזרים פחות או יותר, במלוא מובן המילה, להוציא משהו שיעזור בלי פחות או יותר כמו התרסיס אי אפשר כל יום, זה לא בא ברגל, צריך לחקור ולחפש מרכיב מסוים שיכול להשפיע בממדים של מאה אחוז, אחוז אחד לא פחות.

אגב אם אתם חושבים שהתנכלויות אלה הם לא לשום מוצר אחר חוץ מהמוצר הדגל של טבעון ביוטק אתם טועים ובגדול, מאז שהמוצר הזה עלה לפסי הייצור בטבעון, כל מוצר שלהם נהפך לאבן ומטלה על ידי משרד הבריאות והעיתונות, גם דיאטת פטל, ועכשיו גם הדיאטה החדשה דיאטת קפה ירוק.

משרד הבריאות דורש מטבעון לדווח לו על כל מוצר חדש שלושה חודשים לפני עלייתו לפס הייצור, תגידו אתם מפגרים??? כל כך קשה להבין שהמטרה ברורה והיא, כדי לתת אינפורמציה לאותם מתחרים שיש להם את הקשרים עם משרד הבריאות והם אותם שגורמים למשרד הבריאות להתנכל לטבעון???
זו שערורייה!
זה עוול!
זו חוצפה גועלית שאין כדוגמתה!!!

הם מנצלים את זה שיש להם את הכוח, לדברים שחורים שמיוחסים רק לאנשי עולם תחתון.
ההכפשות על טבעון ועל המוצרים שלה הם אינטרסנטיות שקופה, קשה מאוד להסביר שהמציאות שונה מכך.

אבל נוריד קצת את הטונים, האמת כואבת אבל היא תנצח, זו שאלה של זמן עד שבטבעון יקבלו את ההחלטה להרים את הראש, יושבים שם אנשי עסקים מהדרגה הראשונה במאבקי משפט, אנשים שבורא עולם בעזרם מול כל גורם הרסני, מול כל גורם שמנסה לעוות ולהרוס את העולם.
טבעון יישאר כמייצר המוביל בתחום הדיאטות.

טבעון תמשיך לייצר דיאטת קפה ירוק, היא תמשיך לייצר דיאטת פטל קטון, על אפם וחמתם של האנשים השחורים האילו.

זוהי לא כתבה פוליטית נגד משרד הבריאות, זוהי נטו כתבה עסקית ושיווקית למוצר מוצלח.
ועל זה נאמר יבוא יום יבוא זמן, והקדוש ברוך הוא, יהיה בעזרינו מול כל מפריע.
מוצר אמתי, האמת תנצח.
ישנו פתרון נוסף לבעיית השומן דיאטת קפה ירוק שמו.