דיאטה מהירה טבעון ביוטק

דיאטה HCG זה יכול להיות סיסמת הבחירות של השמנים השמאלנים דוקה, זאת משום שימני שמן לא פותח מפלגה רק בשביל לומר ולהדגיש לכל העם והמדינה שהוא שמן מאוד, חוץ מכך שזה לא יכול לעזור לו כלום בעניין השומן, כי כך לא מורידים במשקל אפילו גרם אחד.
אם הוא הימני, באמת רוצה לרדת במשקל שפשוט יעשה בלי לפתוח מפלגה כל שהיא בלי לפתוח מטה ובלי לשגע חצי מדינה על כך שהוא רוצה לרוץ בלי סיבה.
נכון שאני משמיץ כאן את השמאלנים וברור שזאת אחת מהאינטרסים הראשונים לכתיבת שורות אלו במהירות ובשיטתיות לא מוגבל המורכבת ממגוון עצות מועילות שקיבלתי מאנשים חשובים ביותר כעסקנים, חברי כנסת ועוד.
היא הולכת בזמן הקרוב מאוד לעלות מאוד ולהיות מוכרת לכל מי שעדיין לא השכיל לדעת על המהפך הגדול בעניין שמעניין את רוב האוכלוסיות האזרחית והמשפטית ללא קשר בין השנים ולכתבה הזאת והקודמים לה.
אפשר היום בכל רחוב בירושלים לראות מודעה על דירה להשכרה מרוהטת וריקה במחירים קצת מפחידים, העיקר מה שמעצבן שכולם כותבים היום תיווך למרות שהם עצמם בעלי הדירה.

אחד שמוכר דיאטה HCG אף פעם לא יכתוב בפרסום שיפרסם שזה תיווך, זאת בגלל שהוא רוצה שיקנו ממנו לפני הרצון לקבל הרבה כסף על כל קניה או מכירה איך שתרצו תקראו לזה.

הבתי טבע מאוד שמחים למכור את הפלא המדובר משום שהצרכנים חוזרים עם בשורות טובות ועם המלצות לא לפני שהמוכר עצמו רואה את התוצאות על גופם מידית ובפשטות.

על ידי תרסיס בן שליש עשירית הליטר או במילים אחרות 30 מילי ליטר, הוא מיוצר לרוב מתרכובת של אלכוהול עצות ים ועד כמה רכיבים במינון לא משמעותי, משרד הבריאות מחייב לכתוב על התווית רק רכיבים מעל מינון מסוים, לכן על כל מוצר שיש בחנות לא כתוב מאה אחוז מהרכיבים שהוא מכיל, משום שאלה שלא מגיעים למינון המבוקש אין צורך שיופיעו על המדבקה או על המוצר בכלל.

בל נשכח שעל פי החוק אסור בתוקף לכתוב על התווית מה שאין בתוך המוצר ולכן על התרסיס אסור לכתוב את שם ההורמון כי הוא אינו מורכב ממנו, למעט בתי המרקחת השונים שמיצרים לבד טיפות או בקבוק לתרסיס של הדבר הזה והם כן שמים בו את ההורמון, להם מותר לכתוב את מה שלטבעון אסור.
דיאטה HCG או אפילו לקרוא כך אחרי המילה תרסיס.
עוד לא הזכרנו את הנקודה שטבע ביג, האתר החדש שמוכר לכם את כל הצמחי מרפא הוויטמינים הממתיקים והפורמולות המיוחדות של טבעון ביוטק, ותרסיס או ספריי למה שדוקטור אלברט סיימונס המציא בחייו.