ירידה במשקל במהירות

דיאטה HCG ככלל, היא הדיאטה הכי קצרה והירידה במשקל היא הכי מהירה מכל שאר הדיאטות הקימות.
רבים הטוענים כי לא בריא ואולי גם מסוכן לרדת במהירות במשקל, מה שלא נשמע מפי שום רופא ולא כתוב בשום מחקר.
יש גם את אלה [לרוב דיאטנים שפרנסתם הידלדלה כתוצאה מההמצאה של ד"ר אלברט סימונס] שיכנו אותה כ"שואה לגוף" או "הרעבה טוטלית ומסוכנת לגוף האומלל" [אני עצמי (הכותב) שמעתי משפטים אלה מדיאטנית שהצעתי לה למכור את הבקבוקון הזה והיא מיד פלטה כינויים אלו], אולי הם צודקים בכך שאפשר להצמיד את המשפטים האלה לדיאטה, אך עדיין אין זה מוכיח שהדיאטה מסוכנת ויכולה להזיק.

כמו כל אחד שנכנס לאתר "טבע ביג" רק לאחר ששמע מחבריו עליה ועל כל מעלותיה, הוא מעוניין בכל זאת, גם אם ישמע מכמה שהיא מסוכנת, לנסות את ההצלחה ואולי גם הוא יצליח לרדת במשקל.
כדי לעשות קצת סדר בעניין ההורמון נפרט קצת את הבעיות בנושא זה.

המצאת ד"ר סימונס היתה על בסיס הזרקת ההורמון לגוף האדם, לאחר זמן לא רב נאסר השימוש בזריקות מאין אלו ללא מרשם, על ידי ה F.D.A. בארצות הברית ולאחר מכן בכל מקום בעולם, הטענה היתה כי יתכן שזה מסכן את הגוף.

בארץ, בתחילה היה מיוצר הספריי גם כן על בסיס ההורמון עד ליציאת האיסור מטעם משרד הבריאות על כל שימוש בו, לאחר מכן פותח במפעל "טבעון ביוטק" שבגוש עציון תרסיס על בסיס אצות ים וללא ההורמון, תרסיס זה אמור לפעול את אותה הפעולה של בקבוק עם הורמון.

לכן, אם בכל זאת ראיתם פרסום נגד דיאטה HCG או נגד הבקבוק בטענה שהוא מכיל הורמון, אתם מוזמנים להתקשר למשרד הבריאות ולשמוע ישירות מהם כי היחיד שנבדק על ידם ולא נמצע בו שום עקיבות של ההורמון.