תרסיס HCG ספריי דיאטה טבעון ביוטק 1

מי לא רוצה לרדת במשקל, רק אנשים רזים שהולכים למלחמה ושם הם רצים מטרים רבים כדי לנצח את האויב, ממילא הם לא צריכים תרסיס HCG וגם אם ניתן להם בחינם ספריי דיאטה הם לא ישתמשו עם זה, אולי רק עם הבקבוק כי יש לו למעלה מתיז.
בעניין עופרת יצוקה שהיא היתה המבצע הקודם לעמוד ענן ולעוד הרבה מבצעים שכנראה יצטרכו לעשות' עד שהממשל בישראל ישכיל כי אי אפשר למגר את הטרור כל עוד שיש מוסלמים, גם אם ידביקו להם שוב ושוב את התואר חף מפשע.
אם נלך בעזה נעבור בית אחרי בית וניתן לכל אחד ספריי כזה סביר להניח שהם ירוקנו אותו ויכניסו אותו לתוך אחד הטילים שהם בונים שם כדי לזרוק לעבר עיר בירת ישראל, ראיתי תמונה אולי לא אמתית בכלל, ראו שם טיל שעשוי בעצם מעמוד חשמל גנוב ועליו עדיין הקופות צדקה של קופת העיר וועד הרבנים וועד הארצי, אני מאמין שגרפיקאי מומחה עשה את זה, משום שזה היה נראה ממש אמתי.
ניקח לדוגמה אחד ונשים אותו באמצע רחוב ונכריז מי שרוצה בחינם יכול לבוא ולקבל בלי שום תנאים קודם ולא אחר כך, כמובן נצטרך להסביר שהוא סגור הרמטי ובטוח להשתמש בו, ברור שמיד יקפצו על המציאה היקרה שנקרתה לפניהם הרבה הולכי רגל והם ייקחו את זה ברצון מושלם ונורמטיבי.
חסר לי מה לכתוב וכמה שיותר בערוך על תרסיס HCG, לכן אני מבקש מכל מי שקורה את זה כרגע שאם יש לו רעיון כל שהוא מה לרשום כאן, עדיפות לפתרון מושלם לתמיד, על ספריי דיאטה, שלא נצטרך לבקש שוב, נשמח מאוד לקבל הצעות שונות אך מקוריות ואם סודיות מוחלטת וערפול על כל מה שמצטרף לעניין הזה.
כרגע ממש נגמר לי כל המילים האפשריות אך אני מחכה לשיחות נכנסות ממכם הקוראים ממש בזמן הזה, תזכרו זה לא חייב להיות דווקא בעניין זה יכול להיות גם רעיון חדש או ישן, או אפילו סתם נושא פוליטי ודמוגרפי או אפילו פסיכולוגי.